Vrácení, výměna a reklamace zboží
Vrátit či vyměnit lze pouze zboží nenošené a neprané. Lhůta pro výměnu/vrácení je 14 dní.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Zabalte podprsenku a k ní přiložte vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Balíček zašlete na níže uvedenou adresu.
- Peníze vracíme zpravidla do sedmi dnů po obdržení zboží. O vrácení budete informování emailem.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
- Vyměnit lze pouze zboží se stejnou cenou.
- K zabalené podprsence nám stačí dát lísteček s těmito údaji - Vaše jméno, číslo objednávky, požadovaná velikost a barva.
- Zašlete na níže uvedenou adresu.
- Nové zboží Vám bude posláno do 3 pracovních dnů od doručení balíčku k nám.
REKLAMACE ZBOŽÍ
V případě, že chcete zboží reklamovat, prosím postupujte následovně. Vyskytne-li se na Vašem zboží vada, kontaktujte nás emailem na info@hugme.cz a domluvíme se na dalším postupu. Dopravu v případě reklamace hradíme my - zašleme Vám emailem štítek reklamačního asistenta (Zásilkovna) - ten nalepte na balíček a do 5ti dnů jej odneste na libovolnou pobočku Zásilkovny. Do balíčku vložte vyplněný Formulář o odstoupení od smlouvy, kde uveďte, že se jedná o reklamaci a vadu popište.
V případě, že reklamované zboží posíláte jiným dopravcem, zpětnou dopravu nehradíme.
ADRESA (pošta, kurýr):
AVRcom s.r.o., Višňová 896/1 , 664 48 Moravany, tel. 605 510 968
ADRESA (Zásilkovna):
TABÁK MODŘICE - Havlíčkova 3, 664 42 Modřice, tel. 605 510 968, info@hugme.cz